Zásielky

Reklamovaný tovar je možné zaslať ktoroukoľvek prepravnou spoločnosťou, prípadne je možné využiť zvoz nášho prepravného partnera, ktorý Vám radi objednáme. V prípade zasielania tovaru ktoroukoľvek prepravnou spoločnosťou (teda aj formou nami poskytovanej služby zvozu) je nutné zásielku správne zabaliť a dodržať niekoľko pravidiel, aby nemohlo dôjsť k poškodeniu tovaru počas prepravy:

Každú zásielku je nutné primerane zabaliť tak, aby bola zabezpečená jej bežná preprava pri vynaložení bežnej starostlivosti pri manipulácii prostredníctvom automatizovaných systémov.

Najmä tovar náchylný na prepravu (napr. prúty, bivaky, dáždniky, motory, podberáky a im podobné) musia byť zabalené do kartónu alebo kartónovej krabice a daný produkt by mal byť vo vnútri kartónu navyše obalený ochrannou vrstvou materiálu, aby nemohlo dôjsť k jeho poškodeniu pri preprave. Najmä je nutné venovať pozornosť exponovaným častiam produktov, ako môže byť vrtuľa motora, očká prútov, rôzne plastové koncovky tyčí a pod. Všetky takéto "pevné" časti tovaru by mali byť obalené ochrannou vrstvou, aby bolo zaistené tlmenie nárazov počas prepravy. Tovar sa vo vnútri obalu nesmie voľne pohybovať, tzn. že prázdny priestor vo vnútri obalu je nutné vyplniť nejakou vhodnou výplňou (pokrčené noviny, bublinková fólia a pod.).

V prípade poškodenia zásielky počas prepravy vinou nedodržania týchto podmienok si predávajúci vyhradzuje právo neprijať takýto tovar, alebo požadovať od kupujúceho náhradu vzniknutej škody.

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povoliť všetkoNepovoľovať cookies